Державні закупівлі в дорожньому будівництві

Ноябрь 18th, 2011 по admin Оставить ответ »

тендер на будівництово дорігОскільки стан доріг на території тієї чи іншої держави в значній мірі характеризує рівень його цивілізованості, то в даний час український уряд приділяє чимало уваги розвитку вітчизняних автомобільних транспортних артерій. Галузь дорожнього будівництва в найближчому майбутньому чекає серйозний підйом. Звичайно, приведення доріг в Україні до рівня європейських вимагає чималого вкладення коштів, адже повна вартість тільки одного кілометра траси першої категорії згідно зі статистичними даними «Укравтодору» коливається на рівні 39 млн. гривень. А тільки в нинішньому, 2011 році, в Україні планується здати в експлуатацію понад 1,1 тис. км доріг.

В першу чергу роботи ведуться на тих ділянках, які будуть активно задіяні під час проведення Євро-2012, хоча УЄФА і не висуває по відношенню до доріг ніяких особливих вимог. Рахунок, таким чином, йде на мільярди гривень, освоєння левової частки яких відбувається в сфері державних закупівель. Контроль над реконструктивними та будівельними роботами на дорогах України, як і розпорядження бюджетом такого будівництва, покладено на «Укравтодор». Дане відомство або його регіональні підрозділи — обласні служби автомобільних доріг — і виступають, найчастіше, в ролі замовників конкурсних торгів. Організовувати торги в даній категорії будівельних тендерів можуть також дорожньо-експлуатаційні управління або органи місцевого самоврядування.

Що стосується предмета закупівлі, то його формулювання може звучати, як постачання будматеріалів для виконання дорожніх робіт (зокрема, асфальтобетонної суміші, бітуму і т. п.) або відповідної спецтехніки, виконання поточного або капітального ремонту дорожнього покриття, проектування, будівництво, реконструкція , утримання вулиць і доріг. Взяти участь в таких державних тендерах можуть, як правило, всі бажаючі, причому даний метод забезпечення портфеля замовлень для деяких компаній є основним. Навантаження на дорожнє полотно постійно зростає внаслідок збільшення транспортного потоку, що призводить до його передчасного зносу. Тому в даний час перевага віддається новим технологіям і сучасній техніці, що дозволяє сподіватися на те, що державні кошти не будуть витрачені даремно.

Реклама

Комментарии запрещены.