Як оголосити тендер?

Декабрь 25th, 2011 по admin Оставить ответ »

З твердженням, в якому йдеться, що тендерна форма закупівель в переважній більшості випадків виявляється найбільш ефективною, погоджуються сьогодні керівники і провідні фахівці багатьох компаній самих різних профілів діяльності та форм власності. Поступово накопичується практичний досвід організації конкурсних торгів, шліфуються і відточуються процедури їх проведення, вдосконалюється законодавство, максимально наближаючись до світових стандартів. Але деякі питання у потенційних замовників і учасників тендерів все-таки залишаються. Наприклад, «як оголосити тендер?». А оголошувати про державний тендер слід не тільки для того, щоб залучити до участі в ньому потенційних виконавців контракту, але і з метою реалізації законодавчо закріпленого принципу відкритості та прозорості державних закупівель.

Особливих труднощів тут виникати не повинно, адже всі дії замовника державних конкурсних торгів на кожному з етапів строго регламентуються Законом України «Про здійснення державних закупівель». Звичайно, лише у разі, якщо з основними умовами конкурсу (предметом закупівлі, типом тендерної процедури, термінами її проведення і т. п.) тендерний комітет підприємства вже визначився. Алгоритм дій простий: необхідно взяти типову форму оголошення про проведення конкурсних торгів (вона, разом із зразками інших документів, потрібних при організації тендерів, затверджена відповідним наказом органу, уповноваженого здійснювати координацію у сфері вітчизняних держзакупівель — Міністерством економіки України), заповнити її і передати для публікації в офіційному інформаційному бюлетені «Вісник державних закупівель», а також, при необхідності (тут на перший план виступає сума закупівлі), у міжнародному його виданні.

Паралельно слід забезпечити розміщення анонсу майбутніх торгів і на спеціалізованому веб-порталі з питань державних закупівель того ж Міністерства економіки. Експерти рекомендують додатково оголосити про підготовлюваний тендер ще в декількох засобах масової інформації та в рамках найбільш популярних інтернет-ресурсів, що спеціалізуються на даній тематиці, а також на власному веб-сайті (якщо він є) і на сайті місцевих органів самоврядування. Такі ж дії і організаторів більшості комерційних тендерів, що носять відкритий характер. Використання інформаційних технологій, до речі, дозволяє істотно розширити географію учасників, аж до притягнення їх з-за кордону, а також скоротити час, що йде на різні організаційні моменти. Інформація ж, викладена в оголошенні про тендер, повинна бути максимально повною і достовірною, а також — грамотно і чітко викладеною. Такий підхід дозволить більш виразно окреслити коло учасників торгів, уникнувши зайвих витрат часу і коштів на проведення тендерної процедури і отримавши більш ефективний результат.

Реклама

Комментарии запрещены.